6090271609 |
Superar les barreres per a l'aprenentatge i la participació de l'alumnat amb dislèxia |
2019-2020 |
Taller. Educació Primària |
|
|
|
12/11/2019 - 3/12/2019 (5 hores) de 17:30h a 20:00h |
|
INS Joan Oró |
|
ctra. de Saragossa km. 464,2 (Lleida)  |
|
|
Format |
Presencial |
Organització |
Servei Educatiu Segrià
|
| |
|
|
| |
Inscripció |
12/09/2019 - 27/09/2019 |
|
|
Descripció i Metodologia: |
Aquesta activitat pretén proporcionar estratègies per a l'atenció i inclusió dels alumnes amb dislèxia en el context natural de l'aula.
|
| |
Objectius |
- Detectar senyals d'alerta de la dislèxia .
-Conèixer els obstacles que suposa la dislèxia i les barreres per a l’aprenentatge i participació que es poden trobar aquests alumnes a les aules.
- Intervenir a l’escola amb estratègies positives d’aula.
|
| |
Continguts |
-Característiques dels alumnes amb dislèxia.
- Quines barreres poden trobar per a l’aprenentatge i participació.
-Intervenció a l’escola: Gestió d’aula: mesures que faciliten l’atenció dels alumnes amb dislèxia. Suport personalitzat
Col•laboració amb la família
|
| |
Formador/a |
Roser Vianya
|
| |
Avaluació |
- Satisfacció de les persones assistents i de l'equip directiu amb el disseny i desenvolupament de l'activitat formativa.
- Aprofitament de la transferència immediata a la pràctica docent dels continguts relacionats de l'activitat formativa.
- Definició de les línies de treball a seguir per a l'aplicació de la formació a la pràctica docent.
|
| |
Requisits de certificació |
- Assistència a les hores presencials de formació.
- Avaluació positiva de les tasques individuals en relació amb l'aprofitament i la transferència immediata.
|
| |
E-mail |
crp-segria@xtec.cat
|
| |
|
|
Calendari |
Sessió 1 |
dimarts |
12/11/2019 |
1730 |
2000 |
Sessió 2 |
dimarts |
03/12/2019 |
1730 |
2000 |
|
| |